onsdag 3 december 2008

När min sanning inte stämmer med verkligheten

Jag blir galen! Klockan tre inatt ringde de på dörren. Ja vem va de tro? Där stod han FS, damn vad han gör mej svag. Ska kanske börja lite från början av den här veckan iaf.

FS har ringt mej varje dag, bara för att se vad jag gör o hur jag mår. Igår ringde han till och med 3 gånger, bara för att kika läget. Första gången ringde han 6.20 på morgonen, jag blev inte ens arg för att han väckte mej. Tyckte de va mysigt att vakna till hans röst :).

Efter alla våra små samtal igår började vi messa lite. Typ bara strunt som att de va härligt att ligga i sängen men vore mysigare med sällskap. Jaja, de där utvecklades ju ganska snabbt till sexanspelningar o vet ni vad han gör då? Han säger "Nej". Snacka om förvånad jag blev, så jag undrade vad han ville göra då? Svaret blev "Allt du vill". Helt plötsligt la han alltså bollen i mina händer. Samtalet fortsatte o om jag bara ville titta på tv så var de de vi skulle göra nästa gång vi sågs. Hmm.. han tyckte att jag skulle bestämma. Det har han aldrig sagt förut. Jag blir riktigt förvirrad o jag vet inte varför han tycker att jag ska bestämma, det känns ju bara skrämmande.

Jaja, slutade messa vid kvart över ett och klockan tre inatt ringde de på dörren som sagt. Ja, ni kan väl alla räkna ut vad som hände. Men vet ni vad som hände sen då? Han la sig på sin sida av sängen o jag på min, sen sov vi. Inget kramande, inget pussande, inget gosande, inget kelande? Vafan?!?!?! Vi brukar ju alltid ligga o prata efteråt, iofs om ingenting men det är ju det som gör det mysigt. Vi kramas o pussas, ger varandra komplimanger o har det bra. Nu va det inget sådant alls. Varför? Fick bara en kram när han gick imorse o så vaknade jag av lite kramar vid 04.40 inatt.

Jag har ju min egen verklighet o sen har vi de andras verklighet. Vill tro på min men vet att det inte är sant.

Min Verklighet:
Han la bollen i mina händer ju, sa att jag fick bestämma. Han har ju tidigare sagt att han älskar mej och vi har alltid träffats på hans initiativ förut. Han har alltid varit den som pussat mej hejdå. Han vill alltså att jag börjar visa vad jag vill.

Han vill se vart jag står i frågan. Han vill att jag visar honom vad jag tycker om vår relation.

Den riktiga världen säger:
Nu fick han precis som han ville - bara sex. Det är ju därför han kommer hem till mej - så har det alltid varit - så kommer det alltid vara. Skillnaden: Den här gången fick han det att låta som att det var på mitt initiativ.



Fan, vet inte vad jag ska göra. Måste få ett avslut på det här, gärna ett avslut som är början till något men förmodligen ett avslut som innebär aldrig mer.

Vafan ska jag göra???

1 kommentar:

  1. Hej,
    jag har varit med om precis samma sak. En kille som bara utnyttjar en för sex, men varje gång gick jag på det. Alla orden han sa, killarna är helt enkelt väldigt bra på att manipulera.
    Det jag gjorde var helt enkelt att ignoera honom, svarade inte när han ringde och svarade inte på smsen, plus att jag hade stöd från mina vänner. Det funkade faktiskt! Det gäller bara att ha en stark vilja inom sig och inse att man är värd så mycket mer än det där.
    Hoppas du lyckas! (:

    SvaraRadera