tisdag 16 december 2008

Adjektiv för att beskriva honom finns fanimej inte

Vet ni vad som är bäst med honom? Han är fasen på alla mina upptåg! Det är så underbart, han hänger med i vad jag säger o han driver vidare på det. Jag får hela tiden påminna mej om att jag fasen inte får skratta högt på jobbet. Men va gör man när han säger som han gör? Han är fanimej bara ett kort steg från underbar. Damn va han förgyller mina dagar.

Det ser typ nästan ut som om han kommer ner till helgen, han var väl lite orolig för hur jag skulle må på lördag med tanke på att jag har julfest med jobbet på fredag. Men jag får fanimej ta mej i kragen o dricka med måtta så att han kommer o hälsar på ;). Vi får se vad de blir, han skulle iväg o julshoppa 40 mil ifrån mej på fredag så han visste inte än om det var möjligt att besöka mej men det lät typ så med tanke på att han gjorde upp våra helgplaner.

Enligt honom ska vi mysa, mysa, mysa o så ska vi baka pepparkakor på lördagen innan vi går ut o bowlar o på söndag vill han att vi skulle ner på stan o shoppa innan han far hem igen. Men men man törs inte hoppas för mycket på att han kommer.

Jaja, nu ska jag ligga o stirra på telefonen tills han ringer igen ;)

Kramelikramkram o banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar