måndag 15 december 2008

Hur gick det nu då?

Ni är säkert dö-nyfikna över hur helgen gick? Det skulle jag ha varit iaf :p. Är på supergott humör idag iaf så det kanske talar om hur bra denna helgen blev. Vi börjar väl på fredagen?

I fredags hade jag en skitdag på jobbet o tyckte allt var hemskt och tråkigt o jävligt o satigt. Sen åkte jag o träffa upp alla Systrarna A, åt mat o sen hem till Tantasystern (hihi - ja) på fika. Sonen hennes borde fasen lära sig att man då inte får äta lussekatter från min skotertröja :p Tog med mej hennes bil hem för att sen på lördagen åka till byn där P bor.

Givetvis missbedömde jag tiden jag hade på mej o blev alldeles för sen hemifrån. Jaja, väl på väg! Började med att jag höll på att panga in i en annan bil i rondellen här hemma.. ooops.. dåliga bromsar o äta i bilen är inte alltid en hit. 2 timmar senare var jag i alla fall på plats. Möttes av en riktigt varm kram o kyss, myyyysigt!



Lördagen

Efter detta varma välkomnande så skulle vi då börja med maten. Rådjurssadel med potatisgratäng. Damn va han är ett ess i köket. Det smakade underbart - kan dock inte ge han all credits, jag hjälpte ju med såsen, annars kirrade han allt. Sallad, sadel, gratäng o så fick jag välja vin från hans vinförråd. Vi hittade ett riktigt mumsigt vin som jag helt har glömt namnet på.

Ja, när vi väl fått i oss denna riktigt härliga middag gick vi o la oss o tittade på tv. Myste o hånglade mer än va vi kikade på tv men det var så vi ville ha det. Hihi! Massa mys o mys o kel o gos. Vi bestämde oss för att göra oss ordning för sängen, så ner o borsta tänderna o pussas o kramas o gosas på vägen o så upp o lägga sig igen. Massa mys o gos o kel o ja ni alla vet vart sådant leder ;)

Somnade inlindade med varandra...


Söndagen

Vaknade vid halvtolv tiden och insåg att hela förmiddagen hade ju gått. Efter lite mer gos o mys o kel o allt vart de ledde så gick vi då ner för att äta en riktig skoterfrukost så vi skulle klara dagen. När vi väl satt där i det idyliska lantköket så kom P på hur gott det vore med julskinka så det var bara fram med skinkan för att sedan griljera den tillsammans o in i ugnen med den. När skinkan väl var färdig var vi dock redan mätta på vår frukost så den fick vänta till senare.

Iväg på promenad för att hämta skotern o sedan bar det av. Damn så skoj de va att åka skoter. Visst, vi ramlade typ tre gånger men va gör de när man får ligga i snön med honom då? Hihi, myste massa. Väl hemma hos honom igenom så var jag genomblöt så det blev kaffe för att bli lite varm i kroppen o så mysa i sängen framför tv:n. O även här är det ju inte så svårt att räkna ut resten.

Nu var det dags för skinkan - mumsigt det hade vi verkligen lyckats bra med men efter det var jag tyvärr tvungen att bege mej hemåt igen o nu vet jag inte när jag får träffa honom nästa gång.



Hoppas att det blir till helgen men det kanske inte skulle funka för P. Hoppas dock att det löser sig så han kan komma ner hit för vår tredje dejt. På tredje dejten blir det nämligen pepparkaksbak som ska stå för underhållningen, hihi. Jag gillar så mycket att vi gör massa skoj tillsammans som man inte alltid gör, vi har lite fantasi o han e minst lika spontan som jag är. Gud så jag längtar efter nästa gång. Damn va denna grabb har fått mej på fall...

1 kommentar:

  1. Meh....jag håller ju på o försöker dresera honom ju...tar lite tid bara, att lära honom vilka kläder han får grisa ner o inte =) *asg*

    ha en sköööön kväll sexybaben min pusspuss

    SvaraRadera