söndag 21 december 2008

Julfest på jobbet

Ska vi börja berätta om fredagen eller? Superhärlig o trevlig julfest o allt va toppen o bra. God julmat o fin stämning, men de blev aningen många nubbar, jaja jag kunde ju stå iaf ;-). De va inte alla som kunde de inte.

FS började spöka där nånstans i alla fall o jag fick ett mess när han satt runt bordet bakom mej o frågade om vi skulle hem till mej senare. Hmm... jag svarade, vi får se vart kvällen leder. Något stenare kom han fram o kysste mej. HJÄLP! Va fasen dels har jag träffat nån o sen var alla kollegor där jue men jag tror de flesta missade det hela i alla fall. Hoppas så! Han är glömd! Jag gick vidare till hårdrocksbaren i stan för att träffa tussatösen o hennes kusin, de var nog ett bra drag. När jag senare kom hem så stängde jag av mobilen o slocknade direkt. Det bästa att göra den kvällen!

En riktigt lyckad kväll men vaknade med en rejäl baksmälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar