söndag 21 december 2008

Pepparkakor, bowling o en framtid ihop?

Lördagen började med en riktig baksmälla då men medan jag väntade på Min goa P så började jag nyktra till o må bättre så framåt kvällen när han kom så var jag mitt vanliga pigga o glada jag. Eller blev jag bara så för att han kom? Hihi!

Han började med att överlämna en julklapp, shit va jag e nyfiken på att öppna den men de får jag inte göra förrän på julafton. Jag har dock dåligt samvete för att jag inte har köpt något till honom. Det borde jag ju ha gjort!

Vi gick ut o åt, o eftersom jag var lite bakis passade pizza bäst, Pizza med öl ;-). Jag bjöd, som tack för klappen. O sen bar de av till bowlinghallen där tussatösen var me sin grabb o söta Mia med sin egna P o så var Janne där me. Jag förlorade, eller tok-loosade kanske är ett bättre ord som beskriver det. Men jag är lika glad för de. Sötnöt P o jag for vidare till stan för att häva några öl o prata om livet. På vägen hem sprang vi på några kompisar till mej som tyckte de va sjukt konstigt att jag var på väg från stan när Stammishaket hade öppet i fyra timmar till, jaja, sådan är jag - i alla fall när han är här. Hihi!

Mys o gos o kel o allt vart de ledde till. Sov tätt ihop o kramades o pussade o gosades. På morgonen gjorde vi plättar till frukost. Riktigt frukost med plättar, glass o mammas blåbärssylt ;). Mumsigt gott! Riktig söndagsfrukost. Hihi! Vi for till sängs igen för att kela o gosa o mysa o allt vart de ledde igen ;-).

Sen åkte vi för att köpa pepparkaksdeg eftersom jag hade missat att den skulle stå o dra i ett dygn. Så de blev köpe-deg. O massa kakformer: Krokodiler, elefanter, hästar, älgar, giraffer, lejon, tomtar, klockor, hjärtan, ja en massa fint o skoj ;). Så mysigt o baka pepparkakor ihop, massa mjöl i ansiktet o över hela oss, ops! Brände två plåtar, ops! Men sååå mysigt.

Nu har han precis åkt o jag fick nyss ett mess av honom om jag saknade honom, klart jag gör de redan o de var ett bra tecken tyckte han. Tecken på vad? Svaret: "På att det finns chans på en framtid tillsammans för oss :) Puss kyss o kel". Hihi! De e klart det finns det, jag har ju fallit så hårt för honom. Han är nog de skojfriskaste o mysigaste människor av alla jag fallit för. Hihi!

Det här känns så satans bra! Tredje dejten avklarad!

Adios! Ciao! Auf Wiedersehn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar