onsdag 24 december 2008

Min första julklapp

Efter nästan fem dagars förväntan, nervositet, "uppjagdhet" m.m. så är det nu äntligen julafton o jag har fått öppna min klapp av Honom, av mitt Sötfrö P. Ni väntar alla med spänningen nu va? En ljuslykta - ni vet en sådan där tomtelykta, jättefin :D. Jag undrar om de är för att han tror att jag behöver en sådan när jag kommer upp till honom i lilla byn - ni vet dom har knappt elektricitet där, hihi.

Jag må ha varit riktigt nyfiken hela tiden men syster - du är nog värre. Tjugo i tolv började hon messa att tjugo minuter va väl ingenting, de spelade ingen roll om jag öppnade den då inte. Hihi! När tiden väl var kommen var jag så nervös att jag inte tordes öppna den själv så var tvungen att ringa syrran som stöd. Men det hela gick ju bra.

Har förresten funderat o klurat på vad jag kan ge honom o de blir nog en skiva med musik som jag gillar, en sådan där skiva som han kan lyssna på när saknaden efter mej är för stor. Hihi!

Här kommer spellistan för skivan:
  1. Motley Crue - Without You
  2. The Pogues - Fairytale of New York
  3. Nomy - I miss you
  4. Nomy - I died by you
  5. Byz - Why do we always fight
  6. Poison - Talk dirty to me
  7. Poison - Fallen Angel
  8. Journey - Don't stop believin'
  9. Dragonforce - Prepare to war
  10. In Flames - Take this Life
  11. Manowar - Call the arms
  12. The Ramones - I don't want to grow up
  13. Wednesday 13 - Walk with a zombie
  14. Sinergy - Beware the heavens
  15. Flogging Molly - Drunken Lullabies
  16. H.E.A.T. - There for you
  17. Sabaton - Attero Dominatus
  18. Sabaton - Primo Victoria
  19. Misfits - Hybrid Moments

Jag tycker jag lyckades ypperligt med den blandningen! Hihi!

Förresten, jag är inte paranoid, jag hade rätt men de berättar jag mer om en annan gång. Orkar inte skriva mer idag!

Ha en riktigt God Jul nu allihop!

1 kommentar:

  1. Galet bra!!
    är man inte nöjd med den blandning så är de nått fel haha
    God jul!!

    SvaraRadera