onsdag 24 december 2008

En kvinnas sjätte sinne är att lita på

Okej, vad menade jag då me att jag inte var paranoid? Jo, de är nämligen såhär att jag har fått för mej att P träffar någon annan än mej o igår fick jag ett mess om att han hade något han ville berätta för mej för det tynger honom o han vill säga de innan vi blir alldeles för kära i varandra för annars kan de ställa till problem i framtiden. Redan där kan man väl säga att jag förstod vad de handlade om.

Fick sen en förklaring att samma helg som han hade träffat mej första gången hade de kört ihop sig med nån annan tjej som han stämt träff med. De bestämde sig då för att träffas efter att vi hade träffats o de har träffats tre gånger. Men han har nu avslutat med den här tjejen för hon kunde inte mäta sig med mej (HA).

Det är ju vad jag hela tiden känt på mej så de här kom inte som någon nyhet för mej o jag kände mej till o med lättad över att han valde att berätta det för mej. Då känns de som om han är en av de killarna som får alldeles för dåligt samvete så han skulle aldrig kunna vara otrogen. O huvudsaken var ju att jag vann kampen om honom vilket jag uppenbarligen gjorde, hihi. Fan va jag måste vara bra.

Sen kan jag ju inte låta bli på att fundera på va de gjorde när de träffades, hade de lika skojiga dejter? Eller va de bara rull i sänghalmen? Men jag ska nog inte lägga ner vidare mycket energi på att fundera över det!

Ha en fortsatt trevlig julafton nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar