söndag 28 december 2008

Party, besök, avslut o inledning

Jag vet inte vart jag ska börja berätta om allt eller hur mycket jag ska berätta om allt men vi kör väl på lite då.

Juldagen
Ja, den började ju nästan som vilken dag som helst förutom att man var ledig o jag dega framför tv:n med massa serier o så Ps. I love you som måste ses när inte allt är på topp. O dagen kändes lite sådär tom i början eftersom jag inte fick mitt morgon-sms. Det visade sig att söte P hade varit en jäkel på att dricka på julafton o klarnade inte till förrän framåt eftermiddagen. Hihi! Så kan det gå.

Framåt skymning dök Tussatösen upp o strax därpå kom tösen från huvudstaden. Mys o mat hemma hos mej för att sedan försvinna vidare till Gammeltanta. Jag vet - du är inte gammal du har bara flera år bakom dej än oss andra :p. Trevlig förfest, lagom förfest, vi hade de skoj.

Jag, Tussatösen o tösen från huvudstaden dök vidare till stammishaket där det blev en hejdundrandes fest o satans mycket dricka. Som Strumpan senare poängterade på kvällen - "Har inte sett dej såhär full på flera år!". Det är nog sant, var ett bra tag sedan alkoholen flödade så. Många trevliga människor o inga otrevliga.

När stammishaket väl stängde så sprang jag på ryssen, ni vet min livs kärlek. Sa väl ett o annat men minns inte vad. Hoppas de inte var något elakt. O så strax därpå springer man på FS, hmm inge bra. Han tyckte vi skulle åka hem till mej o jag förklarade att det inte gick för sig eftersom jag numera var bortlovad - hihi. Jag trodde han hade förstått det här o tänkte inte mer på de förrän jag hoppar in i en taxi o han sätter sig i bak.

Hade jag varit nykter hade jag bett honom fara o flyga istället började jag nu tänka HÄMND! Jag fick min hämnd, han föjde me mej hem fast jag försökte förklara att de inte gick för sig. Så tänkte jag att han går väl snart när han fattar att han inte får nåt.

Vaknade halv nio o han ligger i min säng. Jag väcker honom o säger lagom spydigt: "Ska inte du gå hem snart eller?". Utan ett ord klädde han på sig o gick. När han slängde igen dörren efter sig ropade jag bara "A hejdå då" utan svar. Känns jävla skönt att jag fick vara spydig, att jag fick såra honom lite. Jag fick liksom stänga boken. Perfekt!

Jag o Sötfrö P har pratat om att numera är det bara han och jag o vi ska inte träffa andra. Känns så skönt att få ha det där snacket så att man faktiskt vet att det bara är vi. Han är min, jag är hans. Fasen att han ska bo så långt bort för jag saknar honom varje ensam stund.

Han har gått o blivit sjuk nu men skulle ändå försöka ta sig ner till mej imorn för han saknar mej så, hihi. Får se om han orkar de. Längtar så massa myyys.

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar