onsdag 14 januari 2009

God start igen, god fortsättning då?

Ja det är ju en sådan bra start så jag fortsatte i samma anda idag. Powerwalken alltså o så samtalet av Sötfrö. Tycker om att vakna av hans röst, men det är bättre när jag vaknar bredvid honom. Ser inte ut som han kan komma ner på fredag :(, han har nämligen gått o blivit sjuk o resten av helgen är han ju uppbokad. Shit, fatta att jag kanske inte får se honom på nästan tre veckor då. Nästa helg ska han ju komma för då har ju en av hans vänner i stan fest, men vet inte om jag kan hålla mej så länge. Kanske frågar pappa om jag kan låna bilen någon dag i nästa vecka :p O bara besöka honom över kvällen, men två timmar upp o två timmar hem, hmm då har ju hela kvällen gått :(

Jaja, vi får hoppas att han blir frisk så att vi kan ses. Förövrigt känns allt där lite lättare nu, vi hörs ju inte alls lika ofta längre o han säger inte lika ofta att han längtar efter mej eller saknar mej men på nåt sätt så har jag bestämt mej för att ta det som det kommer. Kära nån, man e ju van att bli lämnad ensam, så skulle han lämna mej så vet jag ju ändå hur det känns. Säger inte så för att jag gett upp utan för att de får mej att fortfarande tordas hålla ihop med honom. Ni vet, titta på största riskerna och sen "go" eller "no go".

Kvällen har jag förresten vigt åt min bästaste killkompis ever. Jag ska hem till honom på middag. Undrar vad vi ska laga men det lutar åt typ viltburgare eller nåt. Ska bli härligt o få bolla allting med honom. Det var ett tag sen jue. Saknar honom en massa i mitt liv, men den kontakt vi haft tidigare kommer vi nog aldrig ha igen.

Nänä, nu måste jag göra mej ordning för jobbet. Hoppas den här dagen blir ligga pigg som gårdagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar