torsdag 29 januari 2009

Har ni hittat hit också?

Jag blev hemma idag också o förblir nog det imorn med. På måndag ska jag sätta igång med det riktiga livet igen, gå till jobbet o sådant. En sak har gjort mej gott i alla fall - att han är som han är fast han sa att han skulle vara annorlunda gör att jag förstår att han inte är något för mej.

Jag kom att tänka på att jag måste kasta hans saker jue, men varför måste jag egentligen göra det? Ryssens grejer har jag fortfarande kvar, okej nerpackade i förrådet, men ändå. Måste man verkligen kasta saker bara för att det tar slut? Måste man göra sig av med allt då? Av Ryssen har jag kvar; en tom dovecremé (som Exet en gång försökte slänga), ett kvitto på den första film vi hyrde tillsammans, påsen som vi bar hem den filmen i, en trasig tändare som jag fått av honom samt presentpåsen som jag fick min julklapp i. Varför får jag då inte behålla en duschcremé, pepparkakor o en tandborste av Sötfrö P?

Förresten Exet berättade för mej att Mrs Drama och "dom" hade hittat hit. Hoppas ni får ut nåt av att läsa hur det går för mej o vad jag gör om dagarna. Förstår inte varför det skulle vara av intresse för er, men men jag är väl oumbärlig och intressant uppenbarligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar