torsdag 8 januari 2009

Korvstoppning och väntan på nåt gott

Jag tänkte ha ett agg-inlägg om en hemsk vardag där ingenting flytit min väg. Där det ena misslyckandet har banat väg för det andra, men så tänkte jag. Vafan, jag e ledig nu, de e ingenting jag behöver irritera mej på på min fritid. Det kommer ju en dag imorn me som jag kan ödsla till att irritera mej igen o känna att jag fanimej inte fattar eller hajjar nånting. Det har med andra ord varit riktig korsvstoppning idag och jag kan inte få in mer i min stackars hjärna. Det kommer säkert en AHA-upplevelse snart men idag har det känts som den stunden är långt borta.

Var o kika på bil idag. Nej tack! Men söt var den, man kan ligga o kika på stjärnorna i den *tihi*. Vi får kika på nån annan helt enkelt.

Förresten - över 12 timmar sen sist. Satans va hårt det känns. Jag vet, de e säkert inget men ni alla vet hur jag är. Jag litar inte på folk, jag är svartsjuk och jag anar alltid oråd. I'm still waiting!


Förresten dagens parantes: Felcitering - det gjorde min dag!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar