fredag 23 januari 2009

Pestvecka men jag är glad, det har jag bestämt mej för

Ja så kom nästa attack då. Hmm, det är varsel på jobbet. Jag blir nog en av dem drabbade, har ju nämligen bara jobbat här sen i oktober o jag som inte ens är med i a-kassan. Hur ska det gå? Iofs så oroar jag mej inte så mycket för jag vet ju att det måste lösa sig på något sätt.

Förövrigt fick jag höra på jobbet idag att jag verkade så glad. Hmm, de kan nog inte förstå de där med fasad men jag blev glad av att få höra det i alla fall. Och vet ni vad jag har bestämt mej för? Trots att det här har varit en riktigt jävla hemsk vecka där så mycket har gått fel så har jag bestämt mej för att vara lycklig.

Jag väljer lycka! Att han inte vill ha mej är hans problem, att han inte känner passion med mej är hans förlust. Att mitt arbete snart glider ur mina händer är deras förlust. Det finns nån där ute för mej också och när jag är redo att motta kärlek igen så kommer jag kunna göra det. Nån därute behöver säkert även min arbetskraft och om inte har jag all tid i världen och möjlighet att göra precis det jag vill. Jag vet dock inte vad jag vill än, kanske flytta utomlands, kanske starta eget, kanske byta stad, kanske stanna här. Jag har bara möjligheter nu, inget som binder mej! :D

Underbar helg till er alla (förutom ni som inte förtjänar det)!

1 kommentar:

  1. om du byter stad så måste de vara pendlingsläge hit:P Behöver min tös på helgerna,
    Imorgon ska ja ragga på heta rockers mohaha

    SvaraRadera