torsdag 22 januari 2009

Sådant som värmer :)

Jag måste bara lägga in en diskussion jag hade med Strumpan på MSN. Sådant här får mej att bli på bra humör :)

Jag säger:
jag har kommit på en grej
varför dras jag alltid till personer som är några år äldre än mej?
Det kanske det är där felet ligger. Jag kanske är för barnslig för dom
Strumpan säger:
vet inte varför man alltid dras till fel personer
Jag säger:
just de, du har jag också ett riktigt smalt klientel
musikintresserad, kramgoa grabbar... gärna med skäggväxt. Snackar dom göteborska med irländsk brytning är det ett plus
, jag kan ju skriva en kontaktannons till dej
Strumpan säger:
haha är helt fast i rockgrabbar just nu, alla e fan kopior av honom, illa!!
Jag säger:
, alla mina e ju typ grävmaskinister med naturintresse
såjävla olikt mej de går jue
Strumpan säger:
haha mina grabbar låter lite roligare
Jag säger:
dina låter lite hårdare, lite råare. Lite me mer "raw raw shebear"
Strumpan säger:
haha hell yeah!
Jag säger:
, från en profil av en kille som skickade ett par rader till mej: Det jag brinner för är jakt tillsammans med min hund, finns inget mer rogivande och samtidigt adrenalingivande i min värld.
hmm vadå Sötfrö P-2?
Strumpan säger:
skippa natur grabbarna och gå tillbaka till rötterna, en långhårig rocker
Jag säger:
, som grymtar när han sover och tycker man firar alla hjärtans dag genom att ge en de där tulpanerna som kostade halva priset för att blommorna inte satt kvar o säger typ "öhh.. typ grattis på alla hjärtans dag eller va man säger öhh typ"
Strumpan säger:
jepp de e grejer de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar