torsdag 22 januari 2009

Hemarbete

Jag jobbar hemifrån idag. Förmår mig inte gå till jobbet, kan inte sitta och vara social, kan inte bete mej som folk idag. Dessutom tror jag att jag får mer gjort nu om jag jobbar hemifrån.

Jag kräktes igår, jag blödde näsblod också. Kan bara tro att det beror på besvikelsen. Jag är så ledsen på honom, så arg, så besviken. Jag vet att jag inte borde vara det men vissa känslor kan man inte styra. Jag måste få tycka illa om honom samtidigt som jag tycker så himla mycket om honom.

Förstå att ens psykiska hälsa kan påverka en så mycket fysiskt.

4 kommentarer:

  1. Har nu kommenterat din blogg igen! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk

    Hälsningar,
    Småbloggskommentatorn

    SvaraRadera
  2. Hej, ville bara säga sköt om dig, allt kommer fixa sig så smånigom jag har varit med om mycket jag med..

    SvaraRadera
  3. Hehe nej den filmen har jag inte kikat på.. En liten funderan jag hade bara =)

    SvaraRadera
  4. Jag vet at du kommer att ta dejje igenom det här gummen, men tyvärr kommer de ta lite tid...Du vet vart jag finns..PUSS

    SvaraRadera