tisdag 6 januari 2009

Vad ska man hitta på på en dejt?

Nu börjar idéerna ta slut. Vad ska man egentligen hitta på på nästa dejt? Jag börjar få riktig idétorka. Det blir väl så att nästa gång han kommer hit så tar vi en sväng till go-cart-banan, de kan nog bli kul förutom att han säkert vinner med hästlängder över mej.

Men vad ska man egentligen göra på en dejt för att den ska bli minnesvärd? Jag och Strumpan tog ett speed-talk (jag vet -eget ord) om det här nyss. Hur kommer man egentligen på bra idéer? Jag tycker ju om att dejta för att jag gillar att planera vad man ska göra men nu när dejting-ideérna e slut då?

Vi har lagat middag ihop
Vi har åkt skoter
Vi har bakat pepparkakor
Vi har haft byvandring med sightseeing
Vi har anglat
Vi har bowlat
Vi har druckit öl
Vi har gått ut o ätit
Vi har bjudit hem hans vänner på middag
Vi har ätit plättbrunch

Nån som har andra idéer? Gocart, lasergame, paintball? De är ju typ ändå ganska vanliga dejtingsysslor. Jag söker något mer ordinärt men inte nåt som tömmer hela sparkontot.

Gud så jag längtar till nästa gång!

Ciao!

1 kommentar:

  1. *Hej! Tycker du att jag borde köpa dessa skor?*
    http://tobbejonsson.se/2009/january/jag-behover-nya-skor.html#comment

    SvaraRadera