onsdag 11 februari 2009

Att må bra - Att välja rätt

Jag mår tokbra idag fast jag är riktigt speedad nu. Har otroligt mycket på jobbet, en massa att göra o jag kommer inte ner i varv när jag är på väg hem. Jag har lyft en sten från mina axlar i alla fall och det känns bra. Kanske till och med kan sova inatt då.

Han gör mej fortfarande förvirrad men jag mår bra av det. Jag mår bra av att han är gullig mot mej. Han säger att han ska komma hit, jag hoppas han gör det. Samtidigt som jag funderar en massa över oss, mest över honom så mår jag bra. Det känns som jag hittat en lagom nivå på hur mycket energi jag väljer att lägga.

Jag kan inte förändra honom, jag kan inte förändra vad han känner och jag har valt att inte lägga vidare kraft på det ändå blir jag glad när han är Mys. Det är nog lagom för helt bakom mej vill jag inte lägga honom.

Ciao!

Förresten rösta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar