fredag 13 februari 2009

Kanske inte bra men det gör mej gott

Ibland behöver man så lite för att må bra. Några ord, kanske inte ens sanna. Några komplimanger, kanske inte de heller sanna. Men lite charm kan rädda det mesta. Tror bara jag behöver bli sådär charmad. Han är säkert inte alls bra för mej men för stunden uppmärksammar han mej och det är nog det jag behöver nu.

Förövrigt har väl inget gått bra, men det berör mej inte. Jag bekymrar mej inte. Har väl typ blivit övertalig nu, men inte varslad än. Det är väl en tidsfråga, men jag oroar mej inte, det måste ju lösa sig.

Fantastisk lägenhet igår men tror inte jag får den, verkade som om nån låg före mej och hade tackat ja. Tråkigt, men jag bor ju fint här med så.

Den här Alla Hjärtans-dagen ska jag inte ta några oskulder i alla fall :p. Jag mår inte så dåligt av att den dagen snart är här, det går nog fint ändå. Lägger inte så mycket tanke och energi i det. Förövrigt har jag gett bort tre rosor idag till någon som jag verkligen tyckte förtjänade dom.

Mitt Alla Hjärtans-dag kort kom idag på posten, och NEJ jag är inte patetisk för att jag skickar kort till mej själv. Jag är ju det käraste jag har ;)

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Trevligt att läsa din blogg!
    Väntar också på svar ang en lägenhet!
    Hoppas vi får dem! Eller jag ska ha min!
    Ha en toppen helg :)

    SvaraRadera
  2. Men kortet var väl från Edvin, men han kan ju inte skriva själv så då fick du ju göra det själv!
    KramKram

    SvaraRadera