måndag 23 februari 2009

De två hemliga männen förblir en gåta ett tag till

Det finns åtminstone två karlar till som jag skulle vilja berätta om här i bloggen men jag kan inte riktigt. Fel information o fel händer kan orsaka en hel del trassel. Det kommer dock en uppdatering om vilka dessa är när jag på ett klurigt sätt har funderat ut på hur jag kan bädda in dessa två själar så pass att ingen kan räkna ut vilka de är ;)

Shit, va jag har svårt för att hålla mej från att berätta för er vad jag vill berätta om dessa män. Jag kan säga något om den ena i alla fall. Vilka helt underbara diskussioner jag har med honom, han når mej, han förstår mej, han kan tala till mej, han kan tala med mej. Det är konstigt, trodde aldrig att han skulle förstå mej på det sättet han faktiskt gör. Trodde aldrig jag skulle kunna öppna mej för honom såsom jag gör. Jag kan prata om hur jag verkligen känner. Min bild av världen, min bild av mej, min bild av omgivningen spelar in i våra diskussioner. Jag gillar våra samtal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar