lördag 7 februari 2009

En vändning

Det goda humöret håller i sig, den positiva andan finns kvar. Det här blir nog en bra dag. Jag har det på känn. Jag behövde verkligen en dag som igår, en vändpunkt liksom. Nu kanske jag hade nått botten, nu kanske de bara blir bättre.

Visst inte så bra att jag har börjat hoppas på att Sötfrö P ska komma tillbaka till mej, för han kommer förmodligen inte att göra det. Men jag har hoppet om det igen och jag kanske behöver känna det hoppet ett tag. Jag ska inte göra något för att han ska komma tillbaka men jag hoppas att han gör nåt för att visa att han vill ha mej tillbaka. Gud så jag hoppas på att det blir vi.

Ikväll blir det vin med Strumpan, undrar om vi ska ta några pink fish med men vi har ju ingen passoa. Mys med Strumpan blir det i alla fall.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar