fredag 6 februari 2009

Utöver det vanliga för sådana som mej

En fruktansvärt bra dag idag! Ja en riktig toppendag. Jag är toknöjd men så förvirrad, nervös, förvånad o har en allmänt konstig känsla nu om allting som hänt idag.

För en vanlig männ'ska skulle de här va en riktig vardag, för mej är det en helt annorlunda dag men på ett bra sätt. Ska försöka berätta lite om den...

Det började med att jag blev friskförklarad, jag har normala värden och jag behöver inte kika mej på ett bra tag nu. Det är första gången jag är frisk sen -04 har jag för mej o jag kanske va sjuk långt innan dess me de vet man aldrig. Det är i alla fall skönt att det inte spökar längre just nu. O vet ni vem den första va som jag berättade det här för? Sötfrö P! Jag vet inte varför, jag bara ville att han skulle vara den första som fick veta. Han blev glad för min skull och undrade om det innebar att jag numera kan få barn. Klart som fan att jag kan det, jag kan föröka mej hur mycke jag vill nu (men tror jag fortfarande kommer ha svårt för de men men).

När jag kom hem så tog Sötfrö P initiativet till en konversation på nätet som jag var tvungen att avspisa för jag skulle iväg o träffa nån annan. De va skönt att få vara den som kilade ifrån vårt snack, haha. Det kändes lagom svårflirtat liksom, som sagt ingen stor grej för andra men för mej. När jag kom hem igen tog jag upp snacket igen men då var han tvungen att rusa vilket han bad om ursäkt för typ: Vet du, jag måste kila nu ska till D :( Men vi kan väl höras senare. Snacka om förvånande, särskilt när han skriver Puss och kram på dej så länge sen, hmm. Han skriver ju inte ens hejdå till mej i vanliga fall så nu lever jag på det här och mår super. Han har insett vad han gått miste om, haha. De kanske inte är så men jag lever på att det är så.

Inte långt därefter börjar en gammal vän snacka me mej o tycker vi ska kika på film nästa helg. VA? Vi har ju aldrig varit tighta eller kommit överens särskilt väl. Jag blev bara illa till mods, särskilt när han kallar mej söta pingla och sen börjar messa mej för att försäkra sig om att jag går in på msn på söndagkväll. Hmm, driver han me mej? De borde han göra. Trots att jag tycker de e lite kul så känner jag sådan misstänksamhet. Vafan håller han på me liksom?

Har även hånglat idag! Frid o fröjd o gott o väl!

Sov sött mina änglar!

1 kommentar:

  1. GRATTIS TJEJEN!!!! =)

    Önskar dig all lycka nu, och håller tummen att du stannar på frisk.

    (Själv har jag 4 år kvar innan jag får gotta mig i ett sånt underbart besked)

    Jag är så glad för din skull, grattis grattis grattis om o om igen =)

    SvaraRadera