tisdag 3 februari 2009

När "sanningen" bestäms på annat håll

Jag älskar det bara mer och mer. Jag känner mej bara mer och mer befriad. Fy fasen vad skönt. Och för er som inte förstod varför:

Vad skönt att slippa dom, vad skönt att inte behöva höra allt, vad skönt att inte vara deras "vänner". Pratade med Exet i telefon på vägen hem från jobbet idag. Han hade tydligen fått sig en utskällning för att han kört hem mej från krogen i lördags. Varför fick han ingen utskällning för att han kört hem de andra tjejerna då? Varför utgör jag så stort hot?

Exet får väl köra hem vilka han vill från krogen eller? Nej just det, det får han ju inte, hans "vänner" bestämmer ju vilka han får umgås med. Hans "vänner" bestämmer ju vilka han får prata med. Hans "vänner" bestämmer ju vad han får göra och vem han får lämna ut sitt nummer till. Det är ju så verkligheten ser ut. Hur hade jag kunnat glömt? Jo just det, för jag slipper ju sådant. Fan vad jag älskar det.

Vad jag däremot inte visste var ju att hans "vänner" bestämmer även vad som har hänt och inte har hänt. Så hans "vänner" har ju bestämt att jag och Exet har haft sex. Jadå, så är det, det har hans "vänner" bestämt så.

En fråga bara. Hur kan dom tro att jag går i säng med Exet när han var i säng med Mrs Drama? Hon har ju herpes och jag går liksom inte i säng med någon som jag vet kommer smitta mej med sådant. Hade jag inte vetat att Mrs Drama bar på denna obotliga sjukdom och hade jag inte vetat att Exet och Mrs Drama hade varit i säng med varandra så kanske något sådant skulle kunna ha hänt. Men kära nån, jag är ju inte korkad - jag ger mej ju inte herpes med flit.

En parantes: Jag är inte så bitter som jag låter, jag tycker det hela var ganska underhållande! :)

2 kommentarer:

  1. Ha ha så du åå exet har haft sex de var nå nytt.
    Vilka puckon.. puss

    SvaraRadera
  2. Vi lever uppenbarligen mycket mer intressant liv än vissa andra så kanske är det drför vi är saknade. Och det där med sexet med exet kanske bara är ett desperatförsök att få någon kontakt med dig :P

    Bye!

    SvaraRadera