onsdag 4 februari 2009

Projektet ---> Fas 2 Version 2.1

Ja, det artar sig allt. Projektet går, traskar på liksom. Har gjort ytterligare ett avstamp på vägen nu och hittat lite andra inriktningar på projektet.

Imorn ska bästaste killkompisen hjälpa mej med lite nödvändig information och tips o råd. Jag är nervös, men det går nog fint. Hoppas jag lyckas komma i mål med projektet bara.

Tänkte ta semester en dag nästa vecka för att göra ett riktigt steg i projektets riktning men fick inte semester från jobbet. Jävligt alltså, alla andra får ju men inte jag. För mycket att göra skylls det på. Vafasen, känner att jag måste få göra det här. Undrar hur jag ska lyckas med det.

Projektet kommer nog ta några steg till imorn i alla fall, dels för att bästaste killkompisen ska stå till förfogande o dels för ett par samtal jag tänkte försöka få gjorda under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar