fredag 20 februari 2009

Vi talade språket som bara Han och jag förstår

Okej, vad händer med mej egentligen? Idag är jag lycklig, idag är jag underbar. Och vet ni varför? Jag fick för mej att messa Sötfrö P igår, jag fick inget svar. Läste alla sms jag nånsin fått av honom, svor och förbannade honom. Med tårfyllda ögon lyckades jag ändå somna och 06.43 imorse vaknade jag av ett mess från honom :D.

Gud så det gör ens dag. Vi messade lite om hur allt var med honom och hur allt var med mej. Fortsatte diskussionen på MSN och hade en otroligt trevlig stund där, jag skrattade och vi skojade som vi gjorde förut. Vi hade samma språk som vi hade när det var vi. Det var en härlig diskussion, en bra sådan och det känns som vi kom så bra överens. Han ska komma hit och hälsa på säger han fortfarande. Skillnaden idag är att jag faktiskt tror på honom, han kanske faktiskt vill komma förbi. Jag hoppas det, jag vill det. Gud så jag vill, gud så jag önskar. Det är ju honom jag alltid vill ha. Tänk om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar