torsdag 19 februari 2009

Hur skapar man intresse på ett sådant sätt?

Om man är med i en dejtingsajt, är man inte det för att lära känna andra då? För att förhoppningsvis hitta det där glödheta?

Asså jag må va lite elak nu men vissa saker irriterar mej, eller gör mej förundrad i alla fall. Jag tänkte lägga ut ett mail jag fick på en sådan där dejtingsida.

"Hej X heter jag. jag är en kille som söker en kvinna att dela allt med. jag gillar att vara med vänner o släkt, mysa under en filt med en kvinna. är rätt så duktig på att laga mat, en liten hobby som jag har. annars tycker jag om att skruva i nån kompis bil o ta en öl. en lugn o romantisk kille så är jag.. kram kram"

Hallå? Har han missat hela poängen eller? Vart visar han intresset för mej? Han verkar ju inte ett dugg intresserad av att veta vem jag är, vad jag gillar, vad jag gör, vad som får mej att skratta. Hmm, det där lät väl mer som ett opersonligt massutskick. Näe, nån sådan skulle jag då aldrig funka med så tyvärr, han förtjänar inte ens ett svar.

Usch va de märks att jag är bitter och förkyld...

1 kommentar:

  1. Är väl så att han beskriver sig själv pga att folk brukar vilja ha lite kort info först. Om han sedan visar intresse för partnern återstår att se?

    SvaraRadera