torsdag 19 februari 2009

Utmaning

En tjej som skriver himla skoj ibland e ju Sophy. Så jag kan ju inte annat än att anta utmaningen hon hade lagt ut:

Tre saker som skrämmer mig
*Framtiden
*Nutiden
*Dåtiden
Tre personer som får mig att skratta
*Soran Ismail
*Smiley
*Sötfrö P
Tre saker jag älskar
*Nyförälskelse
*Partyhumör
*Skratta utan anledning
Tre saker jag hatar
*Människor som inte förstår hur fel dom handlar
*Orättvisor
*Försvarslöshet
Tre saker jag inte förstår
*Karlar
*Män
*Grabbar
Tre saker som finns på mitt skrivbord
*Näsdukar
*Baslåda
*Räkningar
Tre saker jag gör just nu
*Snorar
*Tänker
*Söker jobb
Tre saker jag vill göra innan jag dör
*Finna inre ro
*Hitta den där kärleken som gör att jag känner mej nyförkälskad föralltid
*Bli miljonär
Tre saker jag kan göra
*Prata käkarna ur led
*Erkänna mina brister
*Uppskatta mina goda sidor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
*Hjärta och Hjärna tillsammans
*Det sjätte sinnet/Den kvinnliga intiutionen
*Motley Crüe
Tre saker jag skulle vilja lära mig
*Självdisciplin
*Självrespekt
*Sjunga
Tre favoriträtter
*Fisk
*Hemlagad pizza
*Paj

1 kommentar: