torsdag 12 mars 2009

Att känna sig hörd

Alla relationer handlar om att ge och ta. Nu vill jag va mottagare, sjukt trött på att alltid finnas till hands men sällan tas om hand. Jag vill inte längre var giver'n. Jag vill också känna mej hörd, känna mej uppskattad och få creds.

Galet konstig värd vi lever i. Jag mår tokbra och vill inte bli nerdragen, jag har precis tagit mej upp och jag tänker hålla mej kvar häruppe så hårt jag kan. Jag känner mej nämligen som typ en av världens bästa just idag.

Det är nog åldern som gjort att jag fått den insikten :p 25 år och erfaren! Haha!

3 kommentarer:

  1. Menar du att du tänker sluta ge eller bara att du tänker börja ta också? För det ena måste ju inte utesluta det andra. ^^

    Jag kände också att jag är bra och att det här var världens bästa dag ända fram till att jag träffade en kompis som var helt nerdrogad. =/ Läs gärna min blogg och kommentera om du har något att säga om ämnet droger och missbruk!

    SvaraRadera
  2. Kämpa på :) Har man gett mycket så vill man själv bara få ta emot ibland också..det kan jag förstå om du vill. Försök att hitta en balans bara, det är så lätt att man antingen tar emot eller bara ger!

    SvaraRadera