onsdag 11 mars 2009

Några ord som värmer på bemärkelsedagen

Jag fyller år idag för er som inte vet. Visst blir det automatiskt så fast man inte vill att man blir lite besviken på folk man trodde skulle komma ihåg/uppvakta en men som inte gör det? Jag vill egentligen inte bli besviken på sådant men blir det nog ändå.

Jag hade nog räknat med nåt från Exet som jag är fullt övertygad om att han kommer ihåg mej idag, han känner bara inte för att gratta mej. Smiley kan jag inte kräva att han ska komma ihåg mej men det vore skoj om han gjorde det så jag hoppas på ett mess som trillar in därifrån snart även fast det nog inte kommer att hända. Sötfrö P hade jag hoppats skulle komma ihåg men uppenbarligen inte. Charmy har jag ju typ påmint men han minns inte.

Min första riktiga pojkvän är det enda ex som uppvaktade mej idag, nio år sen o han kommer ändå ihåg. Blir lätt förvånad och glad av hel del gratulationer idag. Ett röstmeddelande med en vacker gratulation som värmde mycket :), ett fint kort på posten som värmde :), gratulationer på jobbet och alla mina underbara nära o kära, avlägsna o bortkomna, alla gratulationerna värmde :D.

Det här året; Silveråret, ska bli ett toppenår. Jag har på känn att mycket kommer hända, jag har på känn att allt kommer bli bra, jag har på känn att jag kommer prestera fint.

Gokväll alla underbara, söta o rara!

2 kommentarer:

  1. varför just silveråret? Guldåret då? Det satsar jag på! =)
    kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Det är ju silveråret för att jag blir 25, guldår firar man ju vid 50 :-)

    SvaraRadera