tisdag 10 mars 2009

Goda nyheter inom några dagar

Ibland känns det som om allt vänder och samtidigt som jag ska uttrycka min glädje över det dras marken under mina tassar undan. Så därför håller jag käften ett tag till den här gången. Men sen har jag ett par goda nyheter att berätta :D

Kan dock berätta att jag satt och raderade massa sms i telefonen igår. Blev sjukt bitter för att Sötfrö P en gång i tiden var så extremt gullig mot mej. Mitt korta förhållande med honom vill jag inte vara utan för det var galet mysigt men det är över nu. Jag har raderat det mesta men några mess var jag tvungen att behålla, som till exempel första gången han förklarar att han är kär i mej, eller när han har bestämt sig för att jag ska flytta upp till honom, eller messet han skickar iväg till mej precis innan vi träffas första gången :) Vissa saker får finnas kvar, jag känner ändå att jag gått vidare. Inte glömt, bara accepterat.

Smiley och jag ska försöka ses i helgen. Hoppas, längtar och önskar! Nu är det fanimej på tiden liksom, sjukt sugen på honom men galet nervös för att träffa honom på det sättet.

1 kommentar:

  1. Att du klarar av att läsa mess utan att gråta floder e ett tecken på att du snart e totalt återställd!

    SvaraRadera