söndag 8 mars 2009

Jag har avslutat allt med honom nu

Utgång igår me då. F'låt Tussatösen för att vi inte stanna på raggarfesten längre men de e liksom ingenting för oss. Istället så försvann vi iväg till Stammishaket och Rockpuben. Vi var mer på Rockpuben och hade de trevligt. En del bekanta ansikten, en del bekanta beteenden :p

Har haft ett mysigt samtal med Smiley idag, jag förundras över mej själv för att jag har fattat sådant tycke för honom. Jag vet inte vad jag vill, önskar eller hoppas på. Men det finns nåt magiskt med honom. Jag gillar att ge honom komplimanger, jag gillar att höra vad han tycker om mej. Jag gillar att skoja med honom, att få honom glad.

Gjorde ett riktigt avslut med Sötfrö P inatt men han vet inte om det. Jag känner att jag är färdig med honom. Har avslutat alla sådana där småsaker, typ slutat titta på hans Facebook-profil tio gånger om dagen, slutat börja konversationer med honom på msn, slutat ha honom som favorit. Och inatt gjorde jag då det riktiga avslutet. Jag knäckte hans tandborste och kastade den. BEFRIELSE! Sådant som för andra inte betyder någonting men som för mej är en riktigt stor grej. Nu har han inte längre en tandborste här och det känns bra, det känns befriande.

Smiley kanske möjligtvis kunde ses i veckan trots att han har barnen. Hoppas!


BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. Känner igen mej! Strongt gjort!

    SvaraRadera
  2. aaah jag vet! att en sån liten grej kan vara så stor! Mvh Lenita

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att jag inte är den enda som tycker det här är ett stort steg :)

    SvaraRadera