lördag 7 mars 2009

Kvällen närmar sig

Har försökt kasta i mej lite qinoua för att klara kvällen. Tror de e en bra grund att stå på. Ska snart kasta mej in i duschen och göra mej oemotståndlig för ikväll gäller det igen. Ska bli skoj. Jag känner mej taggad o på humör.

Tackade ja till en lägenhet idag som jag inte har varit o tittat på men han i telefonen lät så söt så det är säkert en fin lägenhet :p. Shit, vad jag tänker förnuftigt ibland ;)

Synd att jag inte har nån alkohol hemma så jag kunde ta mej en stänkare innan jag gjorde mej iordning tror jag skulle behöva det. Hihi!

Näe ni! Trevlig kväll alla goda o rara, vi är underbara!

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar :) Jaa lördagen blev som den blev. Jag får göra söndagen bättre ;) Okej :/ då känner du kanske igen dig.. samma här, min syrra lyckades bra genom hela sin skolgång, hon tog körkort och flyttade redan som 17åring, har fin lägenhet och har lyckats hållit ihop med samma kille i över 10 år! Med mig är det rena kontrasten.. Jag hatar inte min syster eller så. hon och min bror är de normala i familjen, men jag känner mig inte tillhörande dom.. men men;D en dag får jag skaffa mig min egna familj :) Hoppas du får en underbar helg! Kram

    SvaraRadera