lördag 7 mars 2009

Smiley har slutat le :(

Riktigt nöjd med gårdagen. Jag hade skoj. Trivdes fint! Stammishaket fortsätter regera - det är där jag trivs som fisken i vattnet jue. Det är så svårt att bryta gamla vanor.

Soldaten var där. Shit va han blir mer o mer dryg för varje gång. Soldaten börjar med att säga att han visste vem jag var från första gången vi sågs men sen drog han tillbaka det hela. Han påminner en del om FS tycker jag . På tal om FS han hörde av sig men var inte på plats det var däremot hans vänner. Trevliga pågar de där.

Smiley verkar inte vara Smiley den här helgen. Han verkar lite låg o det är ju tråkigt eftersom jag gillar hans glöd o energi. Ska kanske låta honom vara i helgen och inte dryga mej så mycket mot honom.

Ikväll ska vi iväg på party i lokal på landet, nån raggarträff typ. Haha! Det var där jag fick bekräftelsen första gången efter att det tagit slut mellan mej och exet. Undrar om den charmiga karln är där även ikväll, men han brukar ju inte vara det. Men för bövelen låt inte exets kamrater vara där för de kommer förstöra min kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar