torsdag 26 mars 2009

Det liksom kryper inombords..

Idag har jag varit sjukt stressad. Sådär stressad så att jag nästan kan börja gråta för vad som helst. Sitter helt paralyserad här nu.

Hade de inte varit för Sötfrö P's sms-svar, eller Smileys försök till att flirta, eller Misterys sätt att tilltala mej eller Charmys förlåt så hade jag nog legat i sängen vid det här laget med massa näsdukar omkring mej. Även min sjukt sköna avspisning av FS är värt ett leende.

Jag förstår inte hur det här ska gå ihop. Hur kan man halvera en arbetsstyrka samtidigt som man kräver mer från dem?

Jag börjar fanimej oroa mej för väggen...

3 kommentarer:

  1. jag har d likdant på jobb, vi tvingas gå ner i tid men har lika mkt att göra fortf :S

    SvaraRadera
  2. jag har haft ont i magen i över en vecka, och det beror på stress..... vi får mer och göra, och jag får inte gå upp i tid.....

    SvaraRadera
  3. Att arbetsgivarna inte förstår att de här bara får oss att göra ett sämre jobb. Nåt är ju sjukt galet men helg snart ju tjejer!

    SvaraRadera