måndag 30 mars 2009

Helgen med stort H. Han som i många honom

Nu var det många dagar sen sist. Men jag har haft besök hela helgen så har verkligen inte haft möjlighet att uppdatera här.

En resumé:
  • Mystjejen från syd var här. Räkor med Tussatösen, Syster och Mystjejen i fredags.
  • Massa förberedelser hela lördagen inför den stora kvällen med födelsedagskalas.
  • Födelsedagskalaset blev suveränt, jag är supernöjd och hade superkul. Alla vara härliga o goa och det var bra stämning. Fantastisk kväll! Tack alla!
  • Natten spenderades med Gitarrgurun. Lika fingerfärdig som vanligt. Och det hände inte en gång, inte två gånger, utan tre gånger även denna gång. Hihi!
  • Segsöndag igår med lokalstädning och slicka såren
  • Upptäckte ett sugmärke imorse (damn jag trodde den tiden var över). Så efter mycke smink så begav vi oss till grannstaden för shopping. Jag, Syster, Mystjejen och Tussatösen.

Nu: Trött och sliten!

Veckan: Massa inbokat, men dejtat på torsdag blev uppflyttad så nu är den dagen ledig i alla fall.

Funderingen: Charmy antydde nånting om vad han ville göra med mej. Jag vet inte om han menar de eller om de bara tillhör den där attityden vi har mot varandra. Det visar sig.

Parantesen: Listan blir bara längre och längre men det gör bara att möjligheterna blir fler och fler. Jag är nöjd! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar