onsdag 4 mars 2009

Lägenhetsvisning o kaffebesök

Charmy och hans vän kommer strax förbi på en kaffe. Har ju lovat Charmy en uppdatering om Smiley. Vi får se om det blir tillfälle för det när hans vän följer med.

Kikat på lägenhet idag, mycket billigare än den jag har men inte alls samma läge. Vi får se hur det blir. Vore ju super med 2500 spänn extra varje månad. Förstå, det är ju en utlandssemester var tredje månad. Hihi! Jag har anmält mitt intresse för den nu i alla fall :) Smiley har ju varit och tittat på lägenhet i samma område och tackat ja till den. Tänk om vi skulle bli grannar, hihi :D. Då kanske nåt äntligen skulle hända där. Han trissar mej så mycket varje dag och ändå händer inget när vi ses. Men jag vill nog påstå att en puss var i alla fall nära igår ;)

O förresten, har haft en bra dag på jobbet även idag. Jag börjar trivas riktigt fint där och börjar komma överens me arbetskamraterna. Det känns som att jag lär mej massa nytt varje dag också.

1 kommentar:

  1. Svar: Oj! Det var verkligen bra sagt, för det är precis så det är:)

    SvaraRadera