onsdag 4 mars 2009

Sluta spela spelet när du inte längre kan reglerna som råder

Sluta spela spel. Sluta lek med mina känslor. Sluta simma på djupt vatten. Du pratar med mig som att jag var beroende av att ha dej i mitt liv. Du pratar med mej som om du hade makten. Du pratar med mej som att jag skulle göra vad som helst med dej.

En hemlis? Sanningen ser inte så ut längre. Smiley och Charmy ger mej mer än vad du gör förtillfället. Dom är elementen jag inte vill vara utan just nu. Dom är elementen som får dej att blekna mer och mer för varje dag. Tyvärr Sötfrö P, du har inte den makten över mej längre så var bara uppriktig mot mej.

Säg att vi inte kommer ses igen. Säg att du inte har nåt intresse av att träffa mej. Säg att du kommit över mej. Säg att du inte vill ha nån kontakt. Sluta låtsas som om du vill bara för att du vet att jag vill.

2 kommentarer: