söndag 1 mars 2009

När exet visar vad han går för och jag skäms

Jag måste berätta för er om den fånigaste saken jag nånsin varit med om. Det är så att jag skäms att berätta det till och med. Jag skäms för att jag inte hade bättre omdöme förut. Jag pratar om exet. Vad såg jag hos honom? Varför var jag med honom? Det kan ju inte ha varit kärlek i alla fall. Jag tror jag bara var tillsammans med exet för att alla mina vänner hade någon, och han var ju trevlig och toffel.

I alla fall. Igår när jag var ute på stammishaket med mina goa vänner så får jag ett mms av en tjej o en kille som hånglar och med texten hahaha. Jag hade inte numret som det var skickat ifrån och jag såg inte vilka de föreställde. Slog upp numret idag och fick reda på att det är exets bästa tjejkompis. O då kan man ju också se på bilden att de föreställde exet och hon. Hmm, varför? Tror dom ärligt talat att jag bryr mej om det? Det är nog det fånigaste jag har varit med om. Ännu hemskare, jag är inte 16 han är inte 14. Han är fanimej 30 snart. Gör man sådant liksom?

Det som gör mej mest irriterad är att det är mitt ex. Alltså nån som jag delat mitt liv med. Vafan tänkte jag med? Vad såg jag hos honom? Hur har jag kunnat haft så dåligt omdöme? Shit va pinsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar