måndag 2 mars 2009

Frustration men längtan

Jag hade besök inatt, av Charmy. Han stannde till klockan två. Jag gillar hans sällskap. Vi har mycket att prata om. Jag har saknat en killkompis som honom. Inatt pratade vi ämnen som hur man definierar bra i sängen och hur man kan vara dålig i säng. Intressanta ämnen när man är sådär bakis och trött. Han säger att han gillar att prata me nån som fortfarande lever singellivet. Han vill veta hur det ser ut nu. Jag bjuder på mej själv, jag svarar på det han vill veta. Han bjuder på sig själv, kommer med råd om sådant jag vill veta.

Vi pratar mycket om Smiley och Toyboys. Han ger mej tips om hur jag ska kunna fånga Smiley samtidigt som han säger att jag kanske inte borde snöa in så pass på en o samma karl. Men jag tror han förstår min frustration. På tal om Smiley - jag fick ett otroligt kryddat msn-meddelande av honom idag. Högröd i hela ansiktet samtidigt som jag kände sådan längtan av att få omkull honom. Kanske inte det lämpligaste att skriva när han vet att jag sitter på jobbet. Jag tror han e bra i säng. Jag behöver bara få det bevisat. Jag ska snärja den där karln :p

Charmy och jag diskuterade exet, att han kan sjunka så lågt. Charmy anser att jag alltid har spelat i en helt annan division än exet. Han förstår inte vad jag hade honom till. Det förstår inte jag heller. Exet påstår att han ångrar tiden med mej. Jag påstår att han är lyckligt lottad som fick möjligheten att spendera några månader men någon som spelar i en så mycket högre liga än honom. Det känns så skönt att inte sakna sitt ex, jag är van att sakna gamla grabbar. Typ Ryssen, Sötfrö P, Karln från byn, Gitarrgurun, ja alla dom där saknar jag men Exet saknar jag inte. Har aldrig gjort, kommer aldrig göra. Han var fel!

Dagens parantes: Dubbelbesök ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar