tisdag 3 mars 2009

Varsågod - jakten är din!

Jag kanske inte ska lägga så mycket tid och energi på Smiley. Jag ger härmed över jakten på honom för jag orkar inte jaga mer. Eller jo jag tror nog att jag orkar men det lär ju bli oattraktivt om jag fortsätter vara så "lätt-tillgänglig". Så numera ska jag vara lite svårare, inte bjuda hit honom hela tiden, inte fråga när han ska komma hit, inte fråga när vi ska ses, inte fråga om han vill ses. Nu får han fanimej charma mej igen. Varsågod Smiley - här är jag men jag kommer inte visa det för dej :p

Har haft en riktig dag på jobbet idag. Alltså, massa att göra. Känner mej helt slut i kroppen och i huvudet. Men det har varit en bra dag. Jag har lärt mej massa, kännt mej behövd, fått bekräftelse, o tjafsat. Japp, en bra dag. Nu lagar jag fiskgratäng för att vara riktigt skarp på jobbet imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar