tisdag 3 mars 2009

Varför blir jag så blyg av honom?

Det blev utdelning riktigt snabbt jue. Han kom redan idag. Kan de va för att jag slutade insistera på att han skulle komma? Hihi, låt mej tro att det är därför i alla fall. Och JA, Strumpan jag borde lyssna mer på dej ;).

I alla fall var han bara här på en fika. Det blir så tafatt när vi träffas, han letar ögonkontakt och jag törs inte. Hmm, sen när blev jag så blyg? Hmm, kanske sen jag började spela i med i hans spel, vara i samma division. Han gör mej nervös, men på ett bra sätt :). Han charmar mej i alla fall och jag helt och hållet älskar hans omfamningar, jag vet inte om jag kan kalla det kramar, det är mer omfamningar :D.

Varför blir jag så nervös med honom? Kanske vårt snack sätter för mycket press på oss. Eller så vill han inte ha mej på det sättet? Men varför säger han att han vill det i så fall? Varför pratar han om allt han vill göra med mej om han ändå vill komma till skott? Blir han också kanske blyg? Shit, ge mej en flaska vin o hans sällskap samtidigt så ska vi nog kunna ordna det hela :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar