torsdag 9 april 2009

Dejtingforum. Möte 1

Jag har varit hos min Blomma idag. Hon som jag kan prata om allt med. Hon som lyssnar på mitt grabbsnack, hon som gärna hör detaljer om sexlivet. Hon som man skrattar med så man har alldeles ont i magen när man går därifrån.

Blomman och jag har funderar på att han ett dejtingforum. I vårt dejtingforum ska vi anlasyera. Vi ska peppa varandra. Vi ska ifrågasätta och bli ifrågasatta. Vi ska utbyta erfarenheter. Vi ska jämföra. Vi ska coacha!

Blomman - Jag har saknat dej! Äntligen nån som orkar höra om hur jag rullat i sänghalmen med kända o okända karlar. Nån som peppar mej att flirta even more med Smiley.

Haha!

Pullan o Blomman har skoj ihop så är det!

1 kommentar:

  1. Spida dejtis planer idag gums innan d bär av för oss båda hetingar haha:P

    SvaraRadera