lördag 11 april 2009

Snabbgenomgång av Påsken hittills

Alldeles för mycket har hänt under påsken. Vill skriva mycke om allt men har inte tid för snart ska jag iväg på nästa äventyr. Det blir en punktlista.

  • Utgång i torsdags. Träffade Lammkött, sjukt tråkig pojk. Han kände sig dissad. Konstigt han blev sjukt dissad.
  • Tog taxi typ fem mil ut från stan för att spendera natten med Gitarrgurun. Den här gången nöjde vi oss inte med tre gånger. Det blev fem gånger, typ träningsvärk fortfarande :O.
  • Igår blev det utgång med Min blomma. Flickan med livsglädje eller vad? Sjukt trevligt. Hallå Anders, liksom.
  • Okänd skulle ringa mej igår för att planera den här dagen. Han hörde inte av sig så jag gjorde andra planer. Vafan? Känner man mej så vet man att jag inte sitter o väntar på att nån ska höra av sig. Han är sjukt besviken på mej och tycker jag är världens player. Jaja, han va ju ändå inte så intressant.
  • Nu sitter jag o väntar på Strumpan för att dricka champagne och älska livet :D

Ni vet när allt är sådär galet bra? Man är typ snyggast i världen, smartast i universum och har charm som en jag vet inte vad. Sådan är jag idag, o va de igår o i förrgår. Jag mår galet bra, livet leker!

En kommentar till Strumpan: Soooo happy for you MEN det som händer på Kreta, stannar på Kreta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar