söndag 12 april 2009

Från den underbara sidan av livet

Ni vet när solen skiner? Ni vet när fåglarna kvittrar? Ni vet när allt är underbart? Ja, sådant är fanimej mitt liv allt som oftast numera.

Igår firade jag livet med Strumpan och Min Blomma. Vi drack champagne bara för att livet är underbart. Va på tanthaket igår. Hånglade med en bagare, dansade med Strumpan och min Blomma, pratade svenska med engelsmän,och shottade både jordgubb och hallon.

Och bara för att klargöra: Ja, jag är underbar. Ja, jag är vacker. Ja, jag luktar sjukt gott. Och jag älskar att ni pojkar påminner mej om det ;).

Missade att berätta att både Soldaten och Den oaFetvslutade var ute i fredags på samma ställe som mej. Den oavslutade är alldeles för charmig. Soldaten gömde jag mej för. Igår träffade jag en från dåtid, han minns för mycket om vad som hände då.


Parantesen då? Det är inte jag som gör det, det är Hatet. Tur att det inte tar energi av mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar