måndag 27 april 2009

Den där historiska kryssen

Det som hände på båten stannade på båten. Därför kan jag inte berätta om de fantastiska rockpojkarna, de många shotarna, flaskorna som tömdes, raggreplikerna som funkade och raggreplikerna som inte funkade.

Jag kan inte heller berätta om hur man på bäst sätt blir av med en kille mitt i natten eller hur man stormar sin egen hytt på vildast sätt på morgonen. Tråkigt nog så kan jag inte skriva om pojkarna från Väsby, Täby, Åkersberga, Avesta, Ljusdal eller Uppsala heller. Att inte få nämna hur man lättast blir full dag två och hur man behåller fyllan hela dagen känns konstigt.

Att nästan missa bussen hem och ragga på samtliga av de motsatta könet är också något jag håller tyst om. Att överleva två dygn på en maffig desserttallrik och tokdäcka väl hemma nämner jag inte heller.

Ni förstår att de blev att ta ut en semesterdag idag. Klart den bästa kryssningen genom tiderna.

ÄLSKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar