onsdag 29 april 2009

Upp-o-ned... Från Lycka till Deppa

Idag har jag en sjukt låg dag. Började igår kväll och sitter i ännu. Jag vet inte vad som hänt men har man varit överlycklig och haft det underbart i typ två månader så måste det ju slå tillbaka på en förr eller senare. Vad är det då som påverkat mej så? Varför kom det hela nu? Det finns nog några anledningar som kan vara de som gör att det.

Känner mej depp.
Känner mej svag.
Kommit i en svacka.

Det kan ju vara den där om tokdissen som jag egentligen hade förväntat mej men som jag gärna ville vara den som gjorde. Damn, varför hann han först?
Det skulle också kunna vara det där om att Strumpan är utomlands och jag har inte våra dagliga samtal, behöver henne, vill ha henne här.
Det där om svikna förtroenden kan också vara en anledning, jag trodde vi hade en överenskommelse.

Något fint dök dock upp efter lunch som gjorde att allt ljusnade lite i alla fall. Smiley hade skrivit på msn ”Hej sötast söt, hur mår min dröm idag?”. Det var det som behövdes för att få mej att må lite bättre. Han kunde eventuellt dyka upp hos mej ikväll men jag är redan bokad med Charmy. Han kommer till mej och dricker kaffe och ger mej komplimanger. Jag behöver det idag och eftersom Smiley är sådant osäkert kort valde jag att inte ställa in Charmy. Hoppas Charmy kommer nu bara annars blir jag bara ännumera besviken.

Nu byter Mistery några fina ord med mej också. Värmande! Det kanske blir bra alldeles snart igen alltså =). Hoppas, för jag vill inte vara depp, jag vill vara lyckan själv…

2 kommentarer:

  1. Jag kan också bli sådär, att helt plötsligt så känns allt mer eller mindre hopplöst utan egentlig anledning!

    Hoppas det går över!

    /lifely.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Innan man vet ordet av är det som bortblåst igen. Vi har nog alla våra svackor, tur att de försvinner lika snabbt =)

    SvaraRadera