tisdag 21 april 2009

En bortsprungen FILF och en hemkommen vän

Väntar besök ikväll igen. Besök från en bortrest vän som är tillbaka på hemmamark igen. Charmy är på ingång. Vi ska dricka kaffe och han ska förhöra mej om vad som hänt sen sist ;). Finns en del att berätta där, både om den händelserika helgen och om en del andra incidenter. Han lyssnar, han tar mej på allvar. Jag gillar att prata och diskutera med Charmy.

Har ni tänkt på att Smiley är lite bortblåst i bloggen? Vi har inte vidare mycket kontakt längre. Tråkigt, men jag banemej inte jaga mer. MSN:ade lite idag, SMS:ade lite i påskas. Mer än så är det nästan inte. Några tomma lovord då. Han hoppas vi kunde ses nästa vecka när han är barnfri. Jag ljög och sa att jag var bokad hela veckan, jag vill me vara lite svårtillgänglig.

Han är skoj för vi har sådan härlig jargong ihop. Vi spinner vidare på varandras skämt. Tyvärr blir det mindre och mindre. Tråkigt, han är ju så härlig. Men men har gnällt på honom för att han är en otillgänglig, olättfotad FILF idag (finns MILF:ar finns FILF:ar ;))

1 kommentar:

  1. God DAMN Sofie...you are so beatiful to me;) Simply the best:)

    SvaraRadera