tisdag 21 april 2009

Nu får ni den lite längre versionen om helgen ;-)

Ja det verkar ju som ni är nyfikna och vill veta hur helgen var då. Hjälp sådan upptagen tös jag har blivit, knappt tid att uppdatera, en massa som händer hela tiden. Men jag gillar det. Det är kul! =)

Ska vi börja på fredagen då? Det var party som vanligt, med utgång och allt. Vi hade galet kul som vanligt. Vi var på tanthaket. Jag måste erkänna, har förmodligen blivit tant då ;-). Nångång där på natten får jag ett samtal från en gammal förbindelse som är på besök i stan. Har inte träffat honom sen i somras men han ville att vi skulle ses. Kan jag väl inte riktigt tacka nej till, vi delar ju en del erfarenheter sen tidigare ;-). Ett Aber då? Jag har ju så groteskt stökigt hos mej så det var liksom inget alternativ att låta honom sova hos mej. Så jag lurade honom, hihi. Jag sa att jag renoverade lägenheten för tillfället och att den var obrukbart skick, att jag bodde hos min syster under tiden. Han köpte storyn och betalade hotell istället ;-).

I lördags var jag på födelsedagsfest. Galet mycket folk, galet trevligt folk, galet härligt folk, galet skoj folk. Jag hade underbart, härligt, fantastiskt. Min bordskavaljer var en gift karl i ett öppet förhållande som var sjukt uppriktig om vad han ville. Ja, man måste smaka den förbjudna frukten men det är knappt att jag ger upplevelsen godkänt.

Nöjda nu? ;-)

2 kommentarer:

  1. haha! Smarrigt värre! :P kul att ta in på hotell!
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. *asg*
    sluta ALDRIG skriva kvinna, för vad tusan skulle då förgylla mina loonley-nights ;)

    SvaraRadera