söndag 3 maj 2009

Ännu en dejt!

Jag har varit på dejt igen. Jag vet - hur orkar jag? Det har väl och göra med min envisa natur. Nångång ska jag finna Honom som får mej att sväva på moln. Han som vill göra mej lycklig och gör det också. Han som jag älskar lika mycket som Han älskar mej.

Den här gången var det med en man som är 11 år äldre än mej. Vi turistade i den stad där vi båda är uppväxta. Knäppte kort på sevärdheter och pratade strunt. Vi gick hem till honom och drack kaffe och fortsatte prata. Det var lätt att prata med honom. Det gick liksom bra. Jag vet inte - kanske fanns det till och med lite kemi. Vi sa att vi skulle ses igen - jag hoppas det. Nu i alla fall. Men jag kan ju vända snabbare än blixten hinner slå ner. Imorgon när jag vaknar kanske jag inte alls är intresserad av att träffa honom igen. Men just nu känns det bra. Hoppas det fortsätter göra det. Eller jaja, annars hittar jag ju nån annan att dejta. Smiley till exempel - men han är ju så galet svår.

Jag håller er uppdaterade kära bloggläsare! Sov sött nu!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du orkar engagera dej i dejting! jag mailar med vissa, men orkar inte riktigt ta tag i saker o ting. :) kraaam

    SvaraRadera
  2. Men det är ju så gott att vara den där charmiga goa som de faller för och sen är det upp till en själv o se vart man vill ta det. Illa bara att det alltid är fel män som faller :S. Dejta e skoj, tycker du ska ta de bort från mejlen och ut på dejt. Alltid nya upplevelser =). Massa kramar!

    SvaraRadera