tisdag 5 maj 2009

Dejt 2 inbokad men oplanerad

Jag sa ju att dejten i söndags gick bra. Det kändes sådär lagom avslappnat. Drog iväg ett sms igår till honom, Magistern. Tackade för en trevlig gårdag och så. Fick till svar att han gärna gör om det så vi ska ses redan imorgon igen =). Det känns skoj att jag vill ta vidare det till en Dejt nr 2. Det är inte ofta jag vill det. Och även fast jag har bokat in sådana så har jag ju vid senare skeden ställt in dem. Jag har inte dejtat mer än en gång med någon sedan Sötfrö P’s tid. Det var ju inte så länge sen, men det har varit många karlar hos mej sen dess :o.

Sötfrö P tror jag dessutom har skaffat tös. Jag har inga bevis på det men jag har aningar. Han står som singel fortfarande på FB men han har inte varit inne på sin dejtingsida på över två veckor och jag har inte sprungit på honom på MSN heller på säkert dryga två veckor. Jag har inte fått nåt spontan-sms. Hans frånvaro gör att jag tror att det är så. Men; det gör mej inget. Det känns som om jag har släppt honom. Skönt!

Så vad ska då jag och Magistern göra imorgon?
Jag föreslog go-cart men han har ganska nyligen kört det och jag vill inte förlora stort så nu gäller det att jag knäcker en ny bättre idé. Förslag mottages gärna =)! Jag har hamnat lite i koma på dejtingförslag. Vad hittar man på om man inte vill ta den där fikan, eller filmkvällen, eller middagen? Jag kan ju inte bowla för det är jag urusel på. Han är lärare så han lär ju vinna i alla sorters frågesporter. Han har som sagt kört go-cart nyligen medan jag aldrig gjort det, biljard suger jag på. Jag har ju till imorn på mej att komma på något! Är glad att Dejt 2 är bokad iaf =)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar