tisdag 5 maj 2009

Strumpan anländer och räddar!

Idag kommer Strumpan hem. Jag vet inte när hon kommer men någongång idag. Jag ska få träffa henne ikväll =). Det skulle kunna vara planet som landar 15.45. Längtar! Jag har ju en massa skvaller att ta igen med henne.

Jag måste ju berätta om dejten som har avancerat till en dejt 2.
Jag måste ju berätta om valborg och mobilförlusten som löste sig så bra.
Jag måste ju berätta om skvallret som gick efter kryssen men som jag rådde bot på.
Jag måste ju berätta om den första nyktra helgen sen midsommar.
Jag måste ju berätta om hur jag typ har blivit erbjuden pengar av min bästaste killkompis för att gå i säng med en kille som jag spanat in i månader på stammishaket.
Jag måste ju berätta om upptäckten om hur bra sommaren kommer att bli.
Jag måste ju fråga henne och förhöra henne om resan och om Trollet.

Näe, nu ska jag räkna ner!

1 kommentar:

  1. Å tösen! får ta igen ännu mer av skvallret när trollet åker hem
    Puss!

    SvaraRadera