onsdag 6 maj 2009

Magistern och jag har pratat viktiga grejer

Dejt 2 med Magistern är numera avklarad. Splittrad, vet inte, förundrad.. Det gick bra. Var på ett fik i centrala stan, drack kaffe o pratade viktiga grejer. Sådant som jag tycker om att diskutera. Politik, samhälle, lyxproblem, uppfostran, allt möjligt.

När fiket stängde så gick vi en liten kort promenad till min cykel. Han frågade om jag hade lust att följa med honom hem och titta på film. Absolut, vi hade ju så trevligt. Kom hem till honom - tittade på film, pratade lite strunt under tiden. Analyserade filmen högt. Filmen tog slut - jag skulle hem.. Det blev en kram o ett ja men vi hörs väl o ses...

Jag vet inte om vi kommer att höras. Jag vet inte om vi kommer att ses. Men det vore trevligt. Känns så avslappnat med honom. Men det kanske är det som är problemet, jag kanske är för avslappnad med honom?

Nu funderar jag.... Jag skickade att mess efter vårt förra möte och tackade för senast varpå han svarade att han gärna gör om det. Nu har vi gjort om det. Är det hans tur att höra av sig nu?

2 kommentarer:

  1. Tycker alltid det är svårt att veta efter andra dejten. Speciellt när båda två kanske är lite osäkra på vad man ska säga när man säger hej då till varann. vänta ett par dagar (om han inte hör av sig) För känns det avslappnat med honom, så tycker jag definitivt att du ska träffa honom igen. kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det svårt att veta hur man ska göra och vad man ska göra och när det ska göras. Men jag ska försöka ha lite is i magen, än har jag inte hört något i alla fall. Tack för råd och support vännen! Kraaam!

    SvaraRadera